Followers

Google+ Followers

Friday, July 29, 2016

BOOKCAFE.COM.MY

Assalamualaikum dan Salam Sejantera kengkawan ... Kepada pencinta-pencinta buku yang tak berkesempatan nak ke kedai membeli buku-buku baru ... Korang boleh lah membeli secara online kat BOOKCAFE.COM.MY ...

Kalau korang berangan-angan nak beli buku secara online ... Korang boleh datang sini ... Macam-macam jenis buku ada ...











Kalau korang berhajat nak hadiah kan buku kat anak-anak ker anak sedara ker ... Boleh jugak mai shopping kat sini ... Jom skodeng buku apa yang ada kat sini ... Korang boleh ler ajak anak-anak tengok sekali pilih mana yang dia orang berkenan ...



Pilih jer mana korang ... Harga pun berpatutan ... Kalau kena pada masa nyer ada diskaun plak lagi ... Memang digalakkan lah beli kat sini  ... Ini lah sebab nyer ...

RESEPI MANGGA SUSU


Bahan-bahan:
- 1 biji mangga 
- 1 cawan ais 
- 3 sudu besar susu pekat 

Topping: 
- Mangga (dipotong dadu) 

Cara-cara: 
1. Blend mangga, ais, dan susu pekat sehingga sebati. 
2. Tuang ke dalam gelas dan tambahkan topping kiub mangga. 
3. Hidang!